Sabina

Så var man tillbaka från Linköping efter en helg med Sabina. :D
Hennes place var jättefint, sådär fint som en vanligt rum bara kan bli av att en Sabina kliver in och piffar till det. Foton på och från mig satt uppe lite här och där så välkommen kände man sig. Något jag märkte ganska snart när jag kom dit var däremot hur Sabina hade vuxit. Även fast det inte syntes för blotta ögat så hade hon vuxit fem meter av att flytta in i det där rummet och göra Linköping till Sabinas Linköping. Det här är min allra bästa vän som jag alltid har värderat högre än mycket annat och som jag alltid kommer att vara stolt över.
Nog var hon kanske inte den där vilda tokan som i stockholm, men det gör mig ännu mer imponerad av att hon kan lägga sådant åt sidorna ibland när det behövs för att kunna koncentrera sig på det som är viktigast. Sabina och hennes Linköping kommer att fortsätta hela hösten utan mig men snart är jag tillbaka och rör om land pluggböckerna igen! <3


Kommentarer

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0