900909 - Birthday confession

900909 - mitt födelsedatum. 090909 - morgondagens datum, min födelsedag.

Inom tio minuter så är det onsdag, 090909, och jag fyller 19 år. Något som jag inte har fått förbereda mig för alls! Födelsedagar har aldrig varit något som man har uppmärksammat för mig egentligen. Det är mest de gånger som vännerna har påminnt mig och grattat mig så att jag blir rörd som jag faktiskt har fått känna att jag fyller år nån gång om året.
Nu efter studenten och alla stora steg i livet som tas nu så har tankar på födelsedagar fått skjutas undan. Man träffar vännerna man älskar alltför sällan och i deras frånvaro så glömmer man hela tiden bort att den 9e september faktiskt har närmat sig snabbt. Jag fick en underbar dag på IKEA med Nettan för någon vecka sen där hon förvägspresent gav mig en hel drös med pyssel och myssaker som jag ville ha. Min pojkvän har också varit hemma med mig hela tiden, som det brukar vara. Ändå har jag inte fått känna att jag faktiskt fyller år väldigt, väldigt snart.

Jag saknar alla mina vänner som jag helst av allt hade velat spendera morgondagen med. Sabina, Tove, Anette och Chin. Och sen alla grabbarna förstås, hahaha. Men vi får se hur dagen blir om den blir speciell över huvud taget. Man kan alltid drömma! :)

Jag önskar, jag hoppas, jag åldras. <3

 

Jag på Toves födelsedagsfirande med julbord i vintras. Ett julbord kanske man skulle ha i present nu?

 


Kommentarer
Postat av: Schlabbo

Grattis min lilla, underbara bästa vän! Hoppas att du har haft en skön dag och att det inte känts konstigt på något sätt. Jag vet att siffran 19 kan verka lite läskig, men oroa dig inte du kommer klara av det galant!



Haha, nej jag bara skämtar. Livet rullar på som vanligt oavsett man vill det eller inte. Det är dumt, om man vill stanna upp ett tag ska man ju få göra det!



Jag kommer hem snart och då ska det bli Åzze, Walle och Ferre i en soffa någonstans med te i koppar och småkakor melan fingertopparna. :)



Grattis på födelsedagen! Det går inte en dag då jag inte tänker på dig och resten där hemma. Ta hand om dig tills vi ses!

<3

2009-09-10 @ 00:57:08
URL: http://schlabbo.bloggspace.se/

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0