Hej hopp x 19

Så var man ett år äldre då. 19 år. Födelsedagen igår var som jag förväntade mig: en dag.

Mamma hoppade in på In&Finn och köpt en filt och lite småsaker som present. Annat än det så var det inte så mycket som påminde mig om att det var en dag olik alla andra. Ja, förutom alla telefonsamtal jag fick från vännerna då. :D
Först ut att sjunga i luren var André och hans ståtliga stämma muntrade verkligen upp hela dagen. På kvällen ringde kära Tove och sjöng otroligt vackert medan hennes pappa kompade henne på pianot i bakgrunden. Men annat än alla underbara hälsningar och meddelanden så var dagen som sagt bara en dag. Vi gick inte ut och det gör vi inte idag heller, vilket känns lite besviket men samtidigt alldeles för väntat.
Om jag får upp pojkvännen ur sängen så kanske vi åker in och äter på restaurang iallafall med tanke på att vi har bokat bord, men det blir bara till att se. :)

Just nu vill jag helst av allt bara ha mina vänner samlade och ha kul med alla igen, det skulle vara den perfekta 19års presenten.

Jajuste. Efter Toves samtal övertalade jag Chin till att bli den tredje som sjöng för mig. Men bara om jag sjöng med honom ;)
Ja må jag leva, ja må jag leva.

Kommentarer
Postat av: Nettan

vad sägs som att FÖRSÖKA samla ihop alla och dra på bio någon kväll i veckan? :)

2009-09-13 @ 14:27:27

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0