Blogg.se ändringar (och åsikter om inlägg?)

Ett tag efter mitt senaste inlägg så försökte jag logga in på Blogg.se igen bara för att bemötas av ett felmeddelande. Det stod att det krävdes en sådan där "Authentication code" vilket jag alltid har kopplat ihop med "ditt account har blivit hackat". Så självklart blev man lite orolig och försökte övertala sig själv att det bara var något fel som drabbat alla. Efter att inte kunna hitta på så mycket så somnade jag av rastlöshet runt 3 och sov i 2 timmar. Då kunde jag till mig glädje logga in på bloggen igen och såg att en del ändringar har gjorts. Det gillar vi! Det vi inte gillar däremot är att de ska ha så vilseledande meddelanden under den tid då det är "maintenance". Jag tycker att man borde ändra meddelanden också, eller iallafall förvarna oss så att man inte behöver oroa sig.

Men jag är bara glad att ha bloggen tillbaka. BTW, jag funderar på att lägga in youtube-inlägg oftare än jag brukar. Tycker ni att det skulle bli för mycket eller skulle ni tycka det var roligare med fler videos och mindre text?

Kommentarer

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0