Can I?



... Can I make a confession? Bara en liten en? ... haha vad pinsamt men jag måste få ur mig det.  Kryptiskt då detta trots allt är the World Wide Web.

Det finns en person där ute som jag inte tycker om. Ett riktigt undantag för att vara jag. Någon som jag inte har stött på i verkligheten på många många år men som sagt, the World Wide Web. Jag har absolut aldrig haft några som helst sexuella känslor för denna och förvånade mig själv härom natten då jag hade en väldigt konstig dröm om personen. Helt befängt och här på nätet kan minsta lilla påminna mig att jag hade en så ytterst konstig, lesbisk dröm.
(Did I say lesbisk?! Jag menade.... jo lesbisk)

Hur kan man förklara sådana drömmar? Är det något undermedvetet att den man tycker illa om tycker man egentligen om? Nej, tycker jag inte om någon så har jag en riktigt bra anledning. Är det för att deep down så älskar vi alla bad boys?
Neeej, det är skillnad mellan Bad boys och Jerks!

Girls, don't date Jerks. Only date Vampires!


Kommentarer
Postat av: Wallerie

TJEJER KAN OCKSÅ VARA JERKS! :D

2010-01-11 @ 05:35:07
URL: http://wallerie.blogg.se/
Postat av: sindy

haha roligt inlägg! :D verkligen vad man behövde för att ha en bra start på dagen xD



and yes, psykiska och fysiska ärr påminner en om det man lärt sig i livet, vilket faktiskt är bra :)

synd bara att det tar sin tid att läka såren som blir till ärr :/

2010-01-11 @ 09:21:38
URL: http://zgl.blogg.se/
Postat av: Heyli

tack själv :)



hehe nä de låter ju lite omständigt de men tack ändå, de är ju tanken som räknas ;)

2010-01-11 @ 16:51:07
URL: http://heyli.blogg.se/

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0