Designen continues...

Sådär. Lite ändringar kan man se nu men det är nog bara tillfället. Jag vet inte om jag är nöjd dock. Det smälter inte samman lika mycket som min "rosa-aktiga" design gjorde. Är det bara för att jag är van vid den eller är det helt enkelt så att rosa är en awesome färg? Om jag måste nämna något som sticker lite i mina ögon just nu så är det flikarna. De känns för udda. Kanske ska jag våga mig på en nyans i svart? Mer svart åt bloggen? Jag vet inte. Har ni några förslag så help me out here.  :D

Så headern är ny, flikarna är ändrade och lite färg här och där är bytt. Och SNÖN! Det har slutat snöa! Istället har det hamnat flingor på bakgrunden som i teorin kommer bytas ut mot annat genom året. Så vilken av dessa två tycker ni bäst om. Ska jag behålla det så här eller ska jag ändra tillbaka tills jag kommer på något totally awesome (inte rosa (Danne säger: .... eller?))?


Den tidigare eller nuvarande?

Btw man nu se tre olika designs om nu klickar er runt här. Bilder & Harry Poddur har helt egna.

Kommentarer
Postat av: Nettan

FINT! :D

2010-01-12 @ 12:44:34
URL: http://nettilu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nya är skit fräsch, bra jobbat! =)

2010-01-12 @ 18:42:34

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0