Dumma tårtbit!

Alltså usch vad jag blir TRÖTT på mig själv! Alla vet vad som händer om man har en supermegagod tårtbit (eller vad man nu råkar älska) i kylskåpet och man vet att den är i helsikes god. It's not good for you, men du vet hur mycket du kommer njuta när du väl sätter tänderna i den. Även om du ställer dig långt ifrån kylskåpet och sysselsätter dig med annat, även om du har stått och sagt högt för dig själv "ät inte tårtbiten, ät inte tårtbiten, ät inte tårtbiten!" i flera timmar så vet vi alla vad som händer. Du smyger fram till kylskåpet och äter upp den där jävla tårtbiten! Och sen sitter du och vet inte om du ska ångra dig eller inte.

Ja, jag har väl kanske inte tryckt i mig något så enkelt som en tårtbit men jag såg nyss klart New Moon på nätet. Crap-crap-crappy kvalitet men det stoppade ju inte mig direkt. Så typiskt mig. "Neej neej, såklart att jag ska gå och dra Twilight över mig när jag ÄNTLIGEN har kunnat komma in i de böcker jag läst efteråt." OOOPS! Så jäkla typiskt. Jag hatar böckerna. Jag hatar dem för att jag älskar dem! Jag kan ju inte ens se filmen som är kinda crappy utan att få love-pains i kroppen och tårar i ögonen.

Dumma tårtbit!

 


Kommentarer

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0