Heidi Montags operationer.

Att vältra sig i skvaller om kändisar är väl ingenting jag håller på med, men nog får man väl förbluffas ibland över vad kändisvärlden har att berätta! Jag har vetat att Heidi Montag från The Hills har plastikopererat sig mycket sen senaste tiden, men jag visste absolut inte att det var såhär omfattande! Och jag hade verkligen inte sett bilderna! Det finns en bild på Huffingtonpost som visar detaljerat före-Heidi och efter-"Heidi". Men nog är det inte Heidi längre. Hon har gjort minst 10 olika ingrepp under en dag november 2009 och ser helt annorlunda ut. Hon har tagit bort sin haka, fixat till halsen, lyft ögonbrynen och allt man kan tänka sig. Jag har aldrig trott på hennes och Spencers förhållande, och hur mycket han än påstår att han bara ville "stödja hennes beslut" så säger det emot all realistik. Hade jag själv varit i ett förhållande där min partner plötsligt hade opererat bort sitt utseende helt och hållet så hade jag mått jäkligt konstigt. Ens partners utseende är en del av det man älskar med denne och utseendet är en del av själva personen. Det skulle inte kännas som samma person. Nej, säg vad ni tycker själva men jag tycker det hela är väldigt absurt.


Bild från Huffingtonpost.
Även Celebuzz hade en del efter-bilder.

Kommentarer

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0