Hemma

I onsdags träffade jag som sagt underbara Tasho och vi spenderade en dag med mys och roligheter. Igår åkte jag hem till Tove vid 12 där det pratades goja, spelade spel, umgick med familjen, fixade mat och hade det bara riktigt underbart. Det slutade med pyjamasparty och tanken var att vi skulle upp och träna på morgonen tillsammans. Dock så hade vi haft så roligt åt att prata länge under natten och så sov vi så gott brevid varandra att vi försov oss. Tanken hade ändå varit god och positiv så vi hade inga skuldkänslor utan tog vara på dagen och spelade, gjorde sysslor, lagade favoritsoppa och pratade mer goja. Jag kom hem först nu och jag mår som en sol. Jag är glad men hungrig. Jag får lust att skriva en massa utropstecken.



^^ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ^^

Kommentarer
Postat av: sindy

sv: jaha jaha!



men det är väl bra att du åtminstone är "typ" glad hihi :D det är ngt iaf ^^

ska faktiskt in och kika på "erica stiftelsen", läste lite snabbt om den men ska läsa mer hihi (A)

2010-01-15 @ 21:56:39
URL: http://zgl.blogg.se/

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0