Jag förstår inte

Jag förstår inte riktigt. Jag vet inte om det bara är så att jag har råkat vända på dygnet helt eller vad som är grejen just nu. Men jag vaknade... NU! Och har vaknat vid den tiden varje dag de senaste veckorna. Och jag kan oftast inte somna förän sent, sent, sent på natten eller möjligtvis tidigt på morgonen. Häromdagen läste jag min bok från 23-08. Det var omöjligt att somna. Men det betyder inte att jag har ett fast sov-system nu. Ibland kan det gå dagar där jag får 3 timmars sömn varje dygn och ibland kan det vara som nu, att jag sover i över 15 timmar innan jag vaknar och häpnar över tiden.

Nej jag vet verkligen inte vad det är för fel på mig, jag har väl helt enkelt krashat och gjort någonting i mig helt utmattad. What to do, what to do.

Kommentarer
Postat av: sindy

har också vänt på dyyygnet, snyft hatar det :(

och ja, tio dagar! det är ingenting :( börjar få panik och är nervös och har ont i magen så fort jag ens hör ett flygplan haha, snyft.

jag ska nog försöka blogga varje dag, minst två gånger haha. kommer nog bli oftare när kusinerna börjar skolan och moster börjar jobbet och jag är ensam hemma ^^

2010-01-08 @ 20:45:29
URL: http://zgl.blogg.se/

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0