Jag har varit blond!

Jag har varit blond! Yes you heard me, blond. Något jag alltid hade velat testa fram tills för ett år sedan. Då köptes det blonderingspaket hit och dit tills håret mitt fick en citrongul nyans. Det var meningen att jag skulle fortsätta färga tills det var ljusare, men efter några veckor färgade jag tillbaka till brunrött.
Och så är det jag tänke behålla det för alltid. Blondering är inget jag vill utsätta mitt stackars hår för en gång till. Inte bara att jag passar bättre som brunett, utan för att mitt hår än idag är "tuggummi-hår", och om man som jag vill spara till långt hår så hjälper inte "tuggummi-hår" på vägen. Längden är kanske någon centimeter längre nu än 2008 men jag har inte klippt håret en enda gång.

Jag kunde ha haft hår ner till knäna vid det här laget.



Kommentarer

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0