Klipp från nyår - Musik!

Så har jag orkat gå igenom det som fanns i kameran från nyåret. Jag har kortat ner så mycket som möjligt men det är ändå väldigt långt. Nu lägger jag iallafall upp några klipp, det blev en del sång och musik och det blev långa filmer det.

Här sjunger vi Bereden väg, Studentsången och av någon anledning fick vi för oss att sjunga En vänlig grönska! Knäppt. Aja, det är bara ett halvår kvar till sommaren. ;)
Vi slängde också in ett litet Rocktrap nummer.


Min teori: Ju roligare man har, desto fulare sjunger man. På En Vänlig Grönska så lyckas vi hålla en någorlunda seriös min... till ungefär 0:53.

Sjung om studenten, som vi tog för ett halvår sedan. Haha jag tror nog att vi tappade känslan och sången efter det. Det låter så iallafall. ;)

Banana Bending, som vi kallar såna där flygande påsar efter att ha sett dem förra nyåret i Bydalen, är visserligen ingen musik men den dök upp någonstans där emellan. Rocktrap är ett av mina minnen från grundskolan, då vi i högstadiet framförde den med klassen. Högstadiet var många år sen, men hey, lite klapprande på benen är väl inte så svårt eller?

Kommentarer

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0