Lördag.

Och vilken händelserik och spontan lördag det är. Den började med att jag skulle möta upp Sabina på stan. Men först skulle jag duscha och vila. Dock gjorde jag detta i fel ordning och råkade på det sättet gå ut med "blött" hår som frös på 5 sekunder så att det kändes som att jag hade stelt hö på huvudet istället för hår. Vi åt en mumsig lunch-fika i Gallerian och pratade en massa på stan för att uppdatera varandra.

Innan vi sa hejdå så ringde Tove mig och erbjöd mig 2 biobiljetter till kvällens Snabba Cash eftersom hon och Andres inte kunde gå. Andres hade varit ute och motionerat utan mössa och hade vitprickiga öron när han kom hem, och nu har de svullnat upp till (citerar Tove) "Dumbo-öron". Tove fick andra planer på kvällen, Sabina kunde inte heller och Chin ville, som väntat, inte. Sånt är för jobbigt.
Så en väldigt lång tid gick åt till att smsa och ringa fram och tillbaka för att till slut få tag på Nettan som lyckligtvis kunde hänga på.

Men först skulle jag hämta biljetterna av Tove som jobbar ute i Sickla! Så 45 minuter gick åt till att ta sig till Sickla och hälsa på henne samt hämta biljetterna, sedan tog det en halvtimma att komma hem. En heldag ute på äventyr vill säga! Så nu har jag lärt mig hur man tar sig till Sickla, och nästan lärt mig hur man tar sig därifrån...

Och nu väntar jag bara på att klockan ska ticka så att jag kan få träffa Nettan och se Snabba Cash med henne. :D
En mycket spontan och händelserik lördag.

Kommentarer

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0