Lust!

Sabina är så underbar. Jag har nu fått igång blogglusten igen på bara några minuter och det tackar jag henne för. Hon gjorde min uppmaning och svarade på några frågor om hennes blogg. Antalet bloggare ute i världen vågar jag inte gissa på och nästan lika många typer av bloggare finns där.
Sabina är en av de där personliga bloggarna som inte har blivit förblindad av allt "såhär-beter-sig-en-bloggare" tjafs. Läser hon en blogg så vet man att hon är intresserad, annars hade hon inte klickat sig dit. Hon skriver för eget nöjes skull och håller sig faktiskt till att skriva personligt. Till skillnad från mig och många andra som först säger att sin blogg endast är personlig men som sedan allt mer ägnas åt att skildra kändisar och sådant man själv inte har någonting gemensamt med alls. Shame on me. Allt jag skriver gör jag fortfarande för att jag har lust till det, men jag glömmer ibland att visa att det är jag som skriver och ingen annan.

Iallafall så beskrev Sabina hur hon läser sina vänners bloggar för att hon intresserar sig om deras vardag och att det är viktigt för henne nu när hon bor i Linköping.
Det fick min blogglust att tändas nästan på en gång då jag kom ihåg varför jag bloggar. Jag gör det inte alltid bara för mig själv utan det är ju alltid trevlig när någon läser också. Och jag vet att om jag hade flyttat till Linköping eller någon annanstans så hade jag varit smulan gladare av att ha vänner som uppdaterade sina bloggar istället för att begrava dem och inte komma ihåg hur man håller dem igång. Så tack Sabina! Och kom ihåg, jag bloggar för min skull men du får supergärna läsa med.

Ps. Jag uppskattar ditt stöd! ^^

Kommentarer
Postat av: Schlabbo

Hihihi :) Det var kul att fylla i den, man förstår sig själv lite bättre :D

2010-01-24 @ 21:14:13
URL: http://schlabbo.bloggspace.se/

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0