Tove

En av mina 2 bästa vänner. Ett hjärta av guld och en sprudlande personlighet. Det finns ingenting dåligt med min väldigt speciella vän. Hon är oblyg, hon är snällast i världen, hon är väluppfostrad, ambitiös, duktig, ansvarsfull, påhittig, pålitlig, talangfull, generös, smart, rolig, söt.... you name it och hon är det. Hon är en förebild som jag alltid har varit stolt över. Det enda negativa kan vara att så många uttnyttjar fina personer som henne och därför kan hon få sig ett törn av livets krångel. Hon står upp för alla, även de som kanske inte förtjänar det.

Nej en beskrivning av min käraste Tove skulle bli väldigt lång och därför lämnar vi det här. Jag kom iallfall innanför dörren precis efter att ha smitit iväg till Tove och hittat på det vi alltid gör. Tissla och tassla, spela spel, laga något gott, krypa ner bland filtar i soffan och bara prata. Det som skulle saknats var bara Sabina så hade allt varit helt som det skulle vara. Henne träffar jag dock till helgen när hon kommer hem till Stockholm! Men under tiden så har jag och Tove lovat varandra att försöka träffas någon gång varje vecka. Varför är sånt så svårt ibland?


Bild från Schlabbo tror jag?

Kommentarer

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0