Konserthuset

Igår missade jag sändningen av konserten för Victoria och Daniel i Konserthuset! Jag såg en liten snutt när en tjej dansade balett på axlarna på en kille, men sen slog det mig inte att jag kunde ta mig tid att titta på resten. Men mormor berättade om avslutningen där barn från Adolf Fredriks Musikklasser (min gamla skola) sjöng för paret och att alla började gråta. Nu hittade jag lyckligtvis ett klipp med just den delen och förstår varför alla där grät, för det började jag också göra nu! Haha, så otroligt fint. Jag saknar tiden på AF och stämningen på alla konserter och alla tillfällen då man fick fira något som detta. Nu är jag i stämning för deras bröllop! Som förresten inte är långt borta alls!


Kommentarer

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0