Selena Gomez

Jonas Brothers, Miley Cyrus, Demi Lovato mfl.
"Disney-barnen", egentligen ingenting alls för mig. Jag har svårt att gilla vissa av dem fast jag verkligen kan älska några av låtarna. En vän till mig som gillar dem mer än jag introducerade mig för de flesta av disneystjärnorna och jag har verkligen försökt hitta charmen med dem. Jag hittade den aldrig. Förutom hos en av tjejerna, den O så charmiga Selena Gomez. En otroligt söt 17åring som har en unik sångröst och som utpå det lindar en runt lillfingret med sin humor och klipskhet. Släng er i väggen ni andra, jag gillar hennes låt "Naturally".


Kommentarer
Postat av: Anonym

unik?

har du hört henne live? gräsligt

autotuuune

2010-06-21 @ 02:45:35
Postat av: Wallerie

Haha, förlåt anonym att jag inte var tillräckligt tydlig. Jo jag har hört hennes liveuppträdanden och förstår absolut vad du menar! Vad jag menade med unik är att hennes sångRÖST är unik på det sättet att hon inte låter som någon annan, inte att hon skulle varit unikt bra. Visste inte vilket annat ord jag skulle beskriva med.



När det kommer till "o-äkta" låtar (låtar som förvränger rösten från kasst till bäst) så har jag den uppfattningen att nästan inga av dagens hit-artister är äkta på det sättet. De som är det älskar jag och de som inte är det nöjer jag mig bara med att gilla låtarna som låter bra. Men igen, som jag skrev så faller jag för Selenas CHARM, HUMOR och KLIPSKHET. Och jag gillar hennes låt. Henne själv som äkta sångerska är ett kapitel för sig.

2010-06-21 @ 17:43:24
URL: http://wallerie.blogg.se/
Postat av: Schlabbo

Nej till Miley. Nja till JB. Jepp till Demi. Balla balla på Selena!

;D

2010-06-21 @ 18:11:04
URL: http://schlabbo.bloggspace.se/
Postat av: Copycatbloggen!

Miley Cyrus har verkligen fått en ny stil efter Hanna Montana, eller hur? Kika in på bloggen om du vill härma henne lite ;-)

2010-06-21 @ 22:03:18
URL: http://copycatbloggen.blogg.se/

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0