Vad hände förra helgen egentligen?

Så vad var det som hände förra helgen? Jo fullt ös precis som helgerna innan men detta var om än lite kuligare.  Hahaha det låter så illa att säga men såhär efteråt kommer jag inte ihåg allting, det har ju trots allt gått över en vecka! Lördagen var den roligaste höjdpunkten då jag efter jobbet drog direkt hem till Tasha där vi peppade upp oss till max innan vi mot senare på kvällen drog ut och hade kul med ett gäng brandkillar. Suuuupert.
Efter ett tag mötte vi upp några gamla kompisar från gymnasiet och vi hade urkul tillsammans i några timmar. Några fler från gamla gymnasiet slöt upp med oss och vi bestämde att det var dags att dra till ett bättre ställe. Det här var inget bra dansställe och jag och Tasha stod knappast stilla - det går ju inte.

Så vi tog olika taxis och kom till helt olika ställen och fick promenera en bit för att mötas igen. Vi gick till The Bridge och vi tog inte lång tid på oss att hälsa på fler kompisar som väntade där innan vi hade gjort oss fullt hemmastadda på dansgolvet. DANCE DANCE DANCE! Alltså det är helt sjukt att jag fortfarande har taggen kvar i kroppen då all lust borde ha tagit slut där och jag faktiskt inte har tagit det lugnt sen dess. Men icke, dansa är bland det skönaste som finns.

Fler gamla kompisar dök upp under natten och vi hade ingenting annat än roligt. Vi drog inte därifrån förän närmare väldigt sent på natten och det gicks med bara fötter på asfalten då fötter hade blivit rejält blådansade i skor. För känsliga själar så går jag inte in på detalj, men de flesta av er som känner mig vet vad som mer hände under kvällen. Och för er som inte har fått höra - få ändan ur vagnen och träffas för du har saker att få höra! Haha.

För hundrade gången; det är inte konstigt alls att jag tappade rösten. Det enda konstiga i allt detta är att jag inte slutar tagga! Det är väl det man får leva med när man är på riktigt bra humör I guess. :)


Love you bye!

Kommentarer

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0