Biljardpalatset och Jensen's Bøfhus



Nu har vi kommit hem efter en kväll ute på alla hjärtans dag. När pojkvännen kom hem så fick jag en ros av honom! Vi har varit ihop i tre år och han har faktiskt lyckas komma undan med att inte ge mig en enda blomma, fram till nu. Jag blev jätteglad såklart.
På kvällen gick vi ut med ett älskat kompisgäng på 10 pers varav tre par som gosade med varandra konstant (ett speciellt nyblivet par kunde knappt hålla sig ifrån varandra vilket jag tyckte var adorable!) och vi gick allihop till biljardpalatset.
Jättekul kanske, för de som faktiskt kan spela biljard. Nejdå jag hade det jättetrevligt med sällskapet. Och jag hade faktiskt roligt när jag igen försökte lära mig hur man hanterar en biljardkö. Försökte.

Jag och pojkvännen lämnade sedan resten av gänget och gick till Jensen's Bøfhus i hopp om att få ett bord så sent. I gamla recensioner så kan man läsa att Jensens inte ska ha varit så bra. Men tre gånger har vi nu varit där det senaste halvåret och har bara varit nöjda och likaså den här gången. Vi hade det jättemysigt, fick en hjärte-ballong och fick sitta kvar i lugn och ro tills efter att de hade stängt.

Det enda som jag om möjligt kan klaga på är denna -16 graders kyla som gjorde det olidligt att promenera hem.

Lovvies!

Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD - gratis designhjälp

hejsan, jag undrar vadå folk tycker om aktiva listan på blogg.se, jag har skrivit ett inlägg vad jag tycker, lust att ge din åsikt? :)

http://robinhoods.se/2011/february/aktiva-listan.html#comment

2011-02-15 @ 11:42:06
URL: http://robinhoods.se

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0