Vad vill ni göra på alla hjärtans dag?


Vad vill ni göra på Alla Hjärtans Dag? Om ni fick välja helt och hållet oavsett om det är realistiskt eller inte, vad skulle ni då vilja göra?
Och nu talar jag inte bara till er som har någon speciell att dela dagen med.
Singel som som upptagen: Hur skulle ni helst vilja spendera hela denna mysiga dag?

Jag är på gång ut nu, men min egen läxa tills jag kommer tillbaka är att själv komma på hur jag vill att min egen alla hjärtans dag ska se ut med pojkvännen.

Kom ihåg: Realistiskt eller ej!

Lovvies!
(bild lånad från sisterfriends)

Kommentarer
Postat av: sabina

att vara med nära och kära :)

2011-02-10 @ 19:58:12
URL: http://missmalmberg.blogspot.com

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0