Komma igång med Vloggandet


WOHO! Jag spelade precis in min första Vlogg! Bara för att sedan upptäcka att kamerasladden till datorn är hemma hos pojkvännen, så jag kommer inte kunna lägga upp filmen förän på måndag!

Att Vlogga är något jag hoppas att jag blir bra på. Jag har bokstavligen drömt om att ha roligt med Vloggandet det senaste året och nu verkar jag äntlligen få ändan ur vagnen. Första Vloggen avklarad - nu måste jag bara lyckas bli duktig på det också. Haha! Den första filmen nu kommer väldigt svammlig känns det som. Den blir mer som en introduktions film om vi säger så. Ett steg närmare!

Ordet Vlogg är något jag aldrig kommer vänja mig vid. Det låter så konstigt! Jag kommer säker säga det ofta och hur många gånger som helst, men för mig kommer det fortfarande vara ett jättekonstigt ord.

Vloggar ni någonting? Vad tycker ni själva om att se andras Vloggar?
EDIT: Vloggandet blir uppskjutet (Åh, så irriterad jag blir av att behöva skriva det). Den första vloggen behöver göras om helt, och jag vill helst inleda med ett välkomnande, istället för en blahblah-video. Ifs så kommer det nästan bara vara blahblah-videor jag delar med mig av, men ändå! :D Ha tålamot med mig mina sötnosar!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Va spännande :D

2011-01-30 @ 19:56:03
Postat av: Jacqueline

Gud vad söt du är! Och vilken fin blogg du har!!Hehe är avis!

2011-02-10 @ 21:26:58
URL: http://me-jacqueline.blogspot.com

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0