Utbildning på jobbet

NU är jag tillbaka hemma i sängen efter att tidigt ha åkt in till jobbet. Eftersom det speciella med vårt arbete är service service service så får vi med jämna mellanrum utbildningar i allt nytt och även det gamla bara för att fräscha upp kunskaperna. Idag fick vi besök av Treksta som introducerade oss för deras väldigt speciella skor som kommer till Sverige först nu fastän de har varit stora i världen i nästan 20 år. Dessutom fick vi lära oss om de nya barnskorna som det blir världspremiär för i höst och som dessutom kommer härifrån Sverige!

För några dagar sen så nämnde jag att jag hade vloggat på jobbet och att jag skulle lägga upp det lite senare, men jag har valt att inte göra det ändå. För hur tydligt jag än kan förklara för er att tanken på att vlogga på jobbet är det sista som dyker upp i mitt huvud efter att jag har gjort tusen arbetsuppgifter och jag står med absolut ingenting annat att göra, att jag verkligen sköter mitt jobb i allra första hand - så kan det ändå se väldigt oprofessionellt ut att man just blandar in något annat än jobb på sin arbetsplats. Jag älskar mitt jobb och är stolt att vara anställd där och det är det enda jag vill lysa ut med. Så no more vloggs på arbetsplatserna! Dock kanske jag tar upp kameran så fort jag låst dörrarna... ;)

Jag kanske kommer skriva mer om själva produkterna på jobbet och en del av de kunskaper som vi fått lära oss genom åren om det skulle verka intressant, men nu ska jag tror det eller ej lägga mig! En liten powernap skulle sitta fint nu så att jag orkar upp i eftermiddag för motion, gym och läxplugg!

Love you bye!

Kommentarer

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0