Aj aj, datorproblem!

Jaha. Pojkvännens föräldrar kom över nu och lämnade av lite saker som ska vara i lägenheten, och nu ska de tydligen ta med sig laptopen tillbaka hem!  Så nu skriver jag mitt sista inlägg på ett tag..

Jag måste ringa hem och be mammas kille att skjutsa med bilen, så att jag kan ta hit min dator. Jag kan INTE vara utan dator sista tiden vi är här. Pling pling så länge, och håll tummarna på att bilskutsare är på bra humör idag.

Falskt alarm. Vi fick behålla datorn den här sista veckan som vi har lägenheten. Vilken lättnad för mig! Nu har jag bara ett annat monster att brottas med för att få sitta vid datorn, och det är pojkvännen som helt plötsligt har tagit efter mig och börjat spela Pet Society, Farmville och liknande på facebook. I timmar! ;D

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack=)



Ja själv trodde ju jag att den skulle vara superbra pga dmo andra var det haha

2009-08-08 @ 18:16:35
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0