Borta bäst men hemma pest.

Så var det klart! I förrgår och igår spenderade jag hela dygnen med att städa, fixa och flytta runt. Så nu har jag en urrensad klädkammare i hallen och själv sitter jag i mitt ommöblerade och finstädade rum! Det är verkligen en jättestor skillnad här inne, vilket jag behövde. Behövde känna mig borta. Som i borta bra men hemma bäst, fast inte alls som ordspråket. Jag vill verkligen inte vara hemma och därför gjorde jag rummet så olikt hemma som möjligt.

En jättebra site som jag upptäckte igår när jag skulle planera ommöbleringen är Jordans Furniture. Man behöver inte vara inloggad för att bygga upp sitt eget rum och möblera om. Jag tog måtten på allt jag hade i rummet och skrev in i tabellerna. fixade lite färg, flyttade runt lite och VIPS! Så hade jag en före- och efterbild på mitt rum. Helt perfekt!

Wallerie rekomenderar!

Före.
Före
Efter!
Efter

Kommentarer
Postat av: Rosida

Verkar vara fint :D

2009-08-19 @ 18:05:18
URL: http://beyondthesurface.blogg.se/
Postat av: Enna!

Fint gjort! Och ibland behöver man förändring :) Du kanske till och med sover skönare på den sidan av rummet. Har hört att man sover bäst med fötterna ifrån dörren.

2009-08-19 @ 18:18:16
URL: http://annegbg.blogg.se/

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0