Dagens citat!

Citat 1.
På sätet framför mig på tunnelbanan sitter en liten pojke brevid sin mormor. Medans jag tittar på min ipod så sträcker pojken ut hela sin arm, pekar på mig och säger med hög röst:

"Titta, den där damen har ett jättelitet huvud!"

Citat 2.
Jag, Sabina och Tove ligger i soffan och pratar roliga snuskigheter när hemtelefonen börjar ringa. Tove svarar glatt och släpper vårt ämne helt. När hon lämnar rummet säger hon till den i luren:

"Jaha! Var det hårt eller var det roligt?!"

vilket fick mig och Sabina att rulla runt på soffan i gapskratt.

Kommentarer
Postat av: Schlabbo

Sabina Fernández Selg likes this. ^^

2009-08-11 @ 12:57:51
URL: http://schlabbo.bloggspace.se/

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0