Höst, men klänning gäller fortfarande!

Enkel vit klänning. Bubbleroom 199kr.
Enkel vit klänning. Bubbleroom 199kr.

Nu måste jag nog inse att hösten snart är här. Till och med min höstiga födelsedag är snart så jag borde ju ha känt att förändringar är på gång. Vi är mitt i övergången mellan sommar och höst, om inte mer mot det senare. Men fortfarande har jag mitt klänninga-sinne och det kommer jag nog att ha nästan hela året runt.
Visst är det synd att klänningarna nu kommer att försvinna från hyllorna men kanske blir det väl ett och annat fynd bland reorna då. Nej, jag älskar det enkla plagget om det så är en vardags eller festklänning, och nog finns det lite sommartid kvar att utnyttja när dagarna fortfarande är såhär varma! Jag har fortfarande inte vågat mig på att handla något online, men visst är det roligt att bläddra runt bland allt som man skulle kunna se i sin garderob!
Zoe Dress. Cubus 349kr.Sandra Dress. Cubus 299kr.
   Zoe Dress. Cubus 349kr                                           Sandra Dress. Cubus 299kr.

Kommentarer

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0