Min fin sover brevid

Min Fin och jag.

Min pojkvän ligger bakom mig och sover, väldigt tidigt för att vara honom. Men han upptäckte för några dagar sen hur mysigt han tyckte det var att vila brevid mig när jag knappar på datorn. Så han försöker fortsätta med det, och blir det inte tillräckligt mysigt så sätter vi igång ljudboken som jag ordnade åt honom. :)

Klockan 2 nu har han ändå bett mig att väcka honom så att han kan logga in på facebook och skörda sina hallon på Farmville! Gullunge. Det var för mörkt i rummet för att jag skulle kunna smygfota honom där han ligger. <3

Bilden är ett år gammal och veckan innan hade jag provat att blondera håret. Jag kände att jag ville prova en första gång som blond och det höll i sig i två månader. Sen fick jag nog och färgade tillbaka till brunt.

Kommentarer

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0