Party party för öronen



God morgon klockan 16.02! Det är inte bara pojkarna som har vänt på sina dygn utan jag är inte så duktig jag heller.
Förutom några köttbullar och soppor så är köket nu helt tomt på mat, så vi ska gå ner och handla om ett litet tag. När vi väl har vaknat. Just nu sitter jag och håller på med en liten surprise åt min pojkvän. Jag försöker ladda ner De Vises Sten som ljudbok, men det går så otroligt sakta. Har knappt gått upp en procent sen inatt.
Under de här veckorna vi har haft lägenheten så har vi haft vanan att sova till HP ljudböckerna som jag har på ipoden. Men jag har alla på engelska och han gnäller hela tiden om att han har svårt att hänga med. Så nu blir han troligtvis lite glad när nedladdningen är klar. Så lite hemlighetsmakeri sitter jag ändå och håller på med. Hemlighet nr ett är hans lilla överraskning. Hemlighet nr två är jag faktiskt sitter och laddar ner på hans dator (shhhh).


Nu har vi varit och handlat. Vårrullar, pytt, fiskgratäng och lite sånt. Pojken har längtat efter kräftor sen i våras men varit alldeles deppig sen jag påpekade att man nästan inte får tag i ett paket som kostar under 99kr. Nu hittade vi däremot ett vanligt stort som av någon anledning kostaste 59kr fastän alla i raden brevid kostade 99kr och uppåt.
Nej! Nu ska jag inte blogga om mat! Vi köpte iallafall paketet så vi får ha mys nån dag i veckan, end of story.

När jag kom hem passade jag även på hitta en ny nedladdning till ljudboken. Den ligger nu på 70% till skillnad från den gamla som fortfarande låg på 7% sen igår. Så inatt blir det partyparty i sängen. För öronen!! Herregud vad tänker ni med?

Ps. Bloggar behöver roliga videoklipp.

Kommentarer

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0