Danne

En gammal favorit i repris: (i rosa text) "Danne med frosting! <3"

Hihi jaa, jag är verkligen glad att Anette lät dela med sig av dig. Så mycket som jag har antingen skrattat eller smilat åt chatten på datorskärmen när jag har pratat med dig har jag nog aldrig gjort med någon annan. Och för att inte tala om när man väl umgås med dig. Hela stämningen lyfts upp några snäpp och man har det så himla mycket trevligare. Som (jag tror det var) Jakob sa; att alla borde ha en Danne på varje fest.

Ingen fest utan Danne, och får jag och Nettan bestämma så kommer han helst i frosting.

 


Kommentarer
Postat av: Danneman

Awww, nästan så man blir rörd :( <3 =)

2009-12-27 @ 13:23:11
Postat av: Nettan

:D håller med! fin bild du gjorde

2009-12-27 @ 18:54:49
URL: http://nettilu.blogg.se/

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0