Shhhh...

Lång dag, lång helg. Vaknade nyss hemma hos älsklingen. Igår städade mitt rum och packade allt man kan behöva och i morse körde morföräldrarna mig hit där jag tänker stanna en lång tid framöver. Så nu kan man i stort sett säga att jag bor här, och det är så jag vill ha det. Stackars pojken hade gibbat hela natten igår med killkompisarna och hade inte sovit på över ett dygn när jag kom hit, och själv så hade jag inte sovit särskilt mycket emellan packning och städning. Men nu är jag vaken och ligger i en mjuk nybäddad säng med den jag älskar så mycket bakom mig. Life is great mitt i all skit ibland.

Och ja, min stora fiiiina dator har jag fått med mig med alla tillhörigheter så nu ska jag banne mig komma igång med bloggandet och allting.

PUSS PÅ ER!


Kommentarer

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0