Tjuvlyssnat.se

Hahahaha sååå bra. Because it's true.




En tjej och en kille ~18 sitter och äter.
Tjejen: Jag är förresten kär!
Killen: Oj, det gick fort. Tell me the story!
Tjejen: Jag såg på Twilight och nu är jag helt kär i Robert Pattinson…
Killen (uppgivet): Nej, inte du också! Vi män får faktiskt komplex!
Tjejen (drömmande): Han är så sexig, nu vill jag verkligen ha en vampyrkille.
Killen: Jag vet inte en enda tjej som inte har blivit förvrängd av den där jävla vampyrfilmen. Den borde fan förbjudas, den rubbar liksom hela ekosystemet av människor. Det är inte så att vi kommer dö ut av kärnvapenkrig eller växthuseffekten, ni kvinnor kommer vägra ha sex med män bara för att de inte är Robert Pattinson!

Från Tjuvlyssnat.se


Edit: Haha jag hittade en "fortsättning" på den. Tjejer alltså!

Kommentarer
Postat av: Nettan

hahhaha fyfan va bra... jag är nog dock den ända tjejen som tycker att han är ful och som vägrar se filmerna :D

2009-12-15 @ 17:54:42
URL: http://nettilu.blogg.se/
Postat av: Sindy

asså.. jag älskar filmen..och jag avgudar honom så mkt att det är seriöst PINSAMT haha :D



Är du också sjuuuuk? :( Fan, nästan ALLA jag känner är jätte sjuka. Inte bra ju.

Fast.. du kanske menade inlägget med massa snö...isf aah det är sjukt mkt så plötsligt :D haha (A)



När det gäller HP ska jag nog börja läsa dom efter att jag läst boken jag lånade idag hihi. Jag har ganska lät med att leva mig in i en bok så jag hoppas det går bra med den delen :D

2009-12-15 @ 22:12:57
URL: http://zgl.blogg.se/
Postat av: Danneman

Jag gillar honom inte alls :(

2009-12-16 @ 01:35:25

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0