Va va va?!

Ånej! Det är inte många serier som jag faktiskt följer eller verkligen gillar, men det har alltid varit något med Desperate Housewives som hållt mig klistrad vid varje nytt avsnitt. Det är inte den bästa serien MEN jag ser fram emot och räknar varje dag till nästa avsnitt. Förra söndagen sändes det oh så spännande avsnittet 6x10 - Boom Crunch i USA och jag såg det som vanligt via internet. Statusen på Facebook blev direkt att jag knappt kunde bärga mig till nästa söndag och nu var den söndagen kommen igår och jag tänkte äta min frukost till det avsnitt jag har sett fram emot så mycket.

Ingenstans finns den upplagt, varpå jag vände mig till IMDB för att dubbelkolla datumet det ska sändas. Besvikelseeeee! Att de bara har mage att hålla oss på sträckbänken så länge genom att skjuta på nästa avsnitt så sent som till Januari! GAAAAAH! Hur ska vi klara vår jul utan vår veckoliga (åsikter om denna grammatik btw?) dramatik på Wisteria Lane? Låter inte lovande Nettan, inte lovande.




Kommentarer
Postat av: Nettan

nej va illa... jag som hade sett fram emot det hela dagen typ..

2009-12-14 @ 17:16:14
URL: http://nettilu.blogg.se/
Postat av: Nettan

haha jag tog screenshot på alla mina gamla inlägg.. hittade inget annat sparningsalternativ ;D

2009-12-14 @ 18:33:17
URL: http://nettilu.blogg.se/
Postat av: Sindy

sv: tack så mycket! :D

ja håller med dig där, man känner sig verkligen liten haha.

Idag mår jag faktiskt MYCKET bättre, får äntligen dra iväg till biblioteket hih (A)

hoppas du har dt bra :D

kraaam

2009-12-15 @ 13:13:29
URL: http://zgl.blogg.se/
Postat av: Sindy

BTW! Klickade in på Harry Poddur fliken och fick VÄRLDENS lust att läsa Harry Potter, har aldrig gjort det men har däremot sett alla filmer som kommit ut och de är ju sjukt bra höhö.

Så vad tycker du? Ska jag läsa den? =D

2009-12-15 @ 13:19:47
URL: http://zgl.blogg.se/

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0