Bästa sidan genom tiderna!

Hej alla! Jo, jag är fortfarande sjuk och jo, jag är fortfarande nere på slow när det gäller bloggandet. Men jag förtsöker nu att ta tag i detta och ruska liv i min sida igen! :D

En rykande het
rekomendation till er alla! för någon vecka sen så kom jag över den absolut bästa sidan genom tiderna enligt mig! En sida där man kan streama filmer och serier i hög kvalitet. Allting finns, allting funkar. Bättre blir det inte. Jag blev kär i Icefilms.info direkt och har nu flera långa listor med länkar till allting jag vill se. Klicka er in dit och börja streama! You'll love it. Fråga bara om ni undrar något, för vid det här laget kan jag sajten utan och innan. Fast ni kommer nog att se själva hur enkelt det är.



Being Erica är en ny serie jag har följt på Icefilms.info de senaste dagarna, och jag älskar den. Kanske är det för att huvudkaraktären delar mitt vackra förnamn och har så mycket gemensamt med mig, eller så är serien bara helt underbar.

Kommentarer

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0