Dooodis!!!

= GODIS!

Tove hade bjudit oss att smaka på NK Mint idag! Så otroligt gott, det var lika saligt som hon hade beskrivit det och jag kommer nog återkomma dit till NKs godisavdelning själv någon dag för att kika lite. Men det jag fick upp ögonen för den korta stund vi stod i kön var lösgodishyllan! Jag skymtade flera lakrits godisar som jag ätit som liten men inte sett på väldigt länge! Särskilt eftersom jag inte äter godis ofta alls.
Väl på väg hem idag så fick jag fortfarande inte bilden av lakrits godis ur huvudet. Jag är en sucker för lakrits! Men det måste vara salt, avskyr sötlakrits. Iallafall så beslöt jag mig för att belöna mig själv och leta upp en godisbutik med gott lakrits nu när jag ändå var duktig och skulle promenera hem, och helgen är ju faktiskt på väg.

Men när jag står där med en påse supergott saltlakrits så känner jag mig ju självklart självisk. Så jag ringer upp Chin och frågar vad han vill ha (han hatar lakrits) och jag fick en beställning på "bara massa choklad". Så detta köptes på hemvägen; en påse saltlakrits till mig och en stor påse choklad till Chin! GOTT. Vi kommer säkert ha ont i magen hela helgen båda två. :D


Chins påse och mitt supergoda val av lakrits!
Okej, violpistolen är inte lakrits men jag tyckte den var tillräckligt god för att hamna där ändå!

Kommentarer
Postat av: Erica

Tack! Det kändes så otroligt bra, bara vi får lite ordning på alla grejer också så blir det ännu bättre=)



Peacemärken är ju såå gott!

2010-02-05 @ 08:24:44
URL: http://ickacka.blogg.se/
Postat av: Madelene

Haha länka på du ;-)



Jo, den är som söt va :P

2010-02-05 @ 12:31:27
URL: http://mlundqvist.blogg.se/
Postat av: Anna

håller med ^^

2010-02-05 @ 13:01:27
URL: http://www.zparriz.se
Postat av: Therese

Jaa jag tycker minsann du ska göra lite undersökningar du med, himlans roligt! Och ja, det var svårt att låta bli att skratta :) Fast jag skulle ha varit lite mer förberedd så jag inte sa "eeeeh eeeeeeh" så mycket, men va tusan.. Nästa gång blir det bättre :D

Fin blogg du har!

2010-02-05 @ 20:49:31
URL: http://kamtroll.blogg.se/

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0