Gudfadern Maraton!

Herregud vad är på gång med Facebook? De har ändrat upplägget helt och det verkar bara vara krångel, nej I don't like it. Fast ofs så sa jag också så förra gången det var något nytt med facebook och jag vande mig väldigt snabbt.

Anyway! Idag ska jag och Chin åka ut till stuvsta där vi ska chilla med ett gäng och ha ett Gudfadern Maraton! Det ska bli riktigt trevligt. Maraton är ju något som det alltid har snackats om ända sedan högstadiet men som aldrig blivit av. Vi ville ha Sagan Om Ringen maraton, Harry Potter maraton och de flesta som det fanns flertalet filmer av.

Så snart ska vi åka pendel och hoppas på att vi kanske hamnar på samma tåg som Tove och Andres och kan sällskapa med dem. Jag kom på att jag inte har lagt upp bilderna från när vi träffades för att äta senast så jag gör det nu. Inga spännande bilder, bara lite mat och Andres som gosar med ett troll i Gamla Stan. :D
(Haha och det är ganska uppenbart att det är buffé du man inte kan missa de staplade tallrikarna vid Chin) ^^





Kommentarer

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0