Nagelfynd

Idag gick jag ut på stan med Tove och Tove, och när vi efter en dags fikande och snattrande så gick vi runt på stan. Jag bad dem att hjälpa mig i jakten på detta nagellack som jag ännu inte hade hittat, och det krävdes tydligen tre smarta tjejer för att hitta ett litet litet nagellack undangömt på H&M som faktiskt liknade det jag var ute efter! Ett antal butiker skummade vi igenom tills vi hittade ett Isadora Wondernail i färgen Vintage Mint och jag fick tag i den näst sista! Jo jag är väldigt nöjd för den är väldigt lik den jag vill ha, och den kostade bara 54kr.
Kanske hade jag velat ha en droppe mer grönt så att den liknar mer mint-grön än mint-blå. Men jo nöjd är jag!

Tack kära Tove & Tove! Jag hade jättetrevligt med er resten av dagen också!


Kommentarer
Postat av: Schlabbo

Om du fortfarande letar efter den perfekta gröna kan du ju köpa två olika färger (typ grön och vit) och blanda till den nyans du vill ha. Jag är ju ute efter en stark metallic grön så då kanske jag blandar grön och blå och lite silver. Men detta kanske bara är för de som verkligen BEHÖVER en speciell nyans. Annars går det ju bra med att köpa den mest liknande :D

2010-02-05 @ 12:35:46
URL: http://schlabbo.bloggspace.se/
Postat av: FridaCanebro

Ja men absolut de tycker jag med ;)

2010-02-05 @ 16:43:38
URL: http://canebro.blogg.se/

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0