Nagellack efterlyses!

För flera veckor sedan kollade jag på ett youtube klipp av Nadine, och i den videon hade hon naglarna målade i en underbar ljusgrön färg! Sen dess har jag varit på jakt ute på stan och letat i de affärer jag kan komma på som kan ha en färg som iallafall påminner om Nadines naglar. Ingenting. Jag har inte hittat någonting!



Så nu behöver jag er hjälp! Färgen jag vill ha ska inte bara vara "ljusgrön" utan mer... creamy green om ni förstår vad jag menar. Mycket vitt i det gröna! Något jag såg på nätet som skulle kunna funka är China Glaze - Refresh-mint. Men nu är jag helst ute efter det jag kan få tag på i affärerna i Stockholm!

China Glaze

Kommentarer

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0