Sabina

Jag gick igenom mina mappar på datorn och fick en sån underbar sommar/gamla-tider känsla när jag kom över det här klippet. Sommaren 2008 med min underbara vän Sabina. Jag gjorde en dvd till henne då med lite saker vi filmat ihop och en massa nostalgiskt extramaterial, riktigt snygg dvd (stolt)!!! Undrar om jag gjorde en kopia till mig själv... annars blir jag ledsen. :) Iallafall så var det här själva bakgrunden till huvudmenyn. Simpel - bara massa strunt, men strunt betyder alltid mycket för någon.
Saknar dig Sabina!!! <3


Kommentarer
Postat av: Danneman

Naww så jäkla gulligt, blir nästan tårögd =)

2010-02-17 @ 01:11:56
Postat av: Schlabbo

Jag saknar dig också jättemycket! Men så fort jag får ett jobb i Stockholm så flyttar jag tillbaka! Det är bestämt och jag längtar verkligen tillbaka. :)

Jag önskar jag hade min Slightly Better-dvd här!

2010-03-02 @ 14:33:17
URL: http://schlabbo.bloggspace.se/

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0