Gudfadern Maraton - How it went

Så var vi hemma igen! Jag sitter och värmer benen efter en en resa i kylig kväll, fast efter en mycket "förträfflig" dag hemma hos Eric. Förutom själva sällskapandet så hann vi kolla igenom 2/3 filmer, åt supertjusig middag, fikade med "Toves fyllekaka" och pratade en massa skit och minnen. Jag blev även störtkär i deras lilla hund Sela! En studsig och go Parson Terrier (jag gissar, glömde fråga) med valpsinnet kvar. Så söt! Jag och Chin smidde planer om att tjuva med henne hem, men de andra gosade också så mycket med henne att de hade märkt det. Det får bli nästa gång.
För det ska bli nästa gånger eftersom vi iallafall ska se klart den tredje filmen.

De två första var riktigt bra, så bra att jag inte fattar hur jag har lyckats att inte se dem innan. Tack alla för en underbart förträfflig (ska nog börja säga så istället för jag är så trött på ordet "trevlig") dag!

Kommentarer

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0