Grodan Boll & Kalle Stropp <3

Jag sitter och tittar på Grodan Boll & Kalle Stropp På Svindlande Äventyr! Gud vilka minnen det väcker från tiden som liten busunge. Det jag funderar över är att jag har ett minne av att det fanns 2 filmer med Grodan och Kalle. Denna och en till tecknad. Jag kan minnas fel dock eftersom det från början fanns otecknade äventyr med dem som jag kanske blandar ihop. Men jag har fortfarande för mig att På Svindlande Äventyr var en uppföljare efter en första film, vad vet ni om detta? Iallafall så har jag ett enda favoritminne av Grodan och Kalle och det är när grodan kryper in i datorn för att hämta disketten. Jag minns att jag tyckte det var lite läskigt och samtidigt hysteriskt roligt och det är precis så jag upplever det när jag tittar nu. HYSTERISKT roligt och lite läskigt. <3


Grodan Boll & Kalle Stropp På Svindlande Äventyr!

Kommentarer

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0