MAT!

My guy är i köket och gör oss lite frukost medan jag sitter och försöker planera dagen. Jag är hungrig! Har inte ätit sen André kom över på besök igår och eftersom jag inte kan sova så mycket så växer hungern ännu mer. Min mage ropar "Kött kött kött!" vilket jag inte har ätit på länge och därför nästan glömt hur det smakar. När jag säger kött så menar jag rent kött! Inte färs eller kyckling eller någon fjuttig bacon bit. Min hjärna påstår att jag behöver, rentav måste, äta kött snart. Därför känner jag mig nu mer som ett djur än en liten bloggerska.
Gud vilket cravings-inlägg det här blev, men alla behöver äta. Jag får bara hoppas att den undebart läckra laxbiten jag kommer få strax är tillräckligt för att tysta hjärnan. NOMNOMNOM! :D



Yakiniku - Kung Pao - Baby Back Ribs..... gaaah!  

Kommentarer

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0