Ny Kategori

Nej nu får jag banne mig skapa lite ordning här! Ni vet alla att jag har varit väldigt försiktig med att blogga om Twilight. Med det menar jag att jag har försökt att skriva så ytterst lite som möjligt just för att jag inte vill haka upp mig på saker som inte alla tycker lika mycket om som jag. Men nu är det ju så att jag faktiskt gillar detta ämne och det gillandet är mycket starkare än min egen vilja ibland. Så nu ordnar jag en egen kategori åt Twilight-tramset.

Frågan är om jag ska ordna en egen flik också. Och om jag ska skilja den från huvudbloggen, som jag har gjort men Harry Poddur och Bilder.

Vad tycker ni; Flik eller inte? Behålla eller gömma? :D

Kommentarer

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0