Pomegranate

I will now attempt to create an awesome bowl of pomegranate!!! Så vacker, så gooooooood! Let's do this!
Edit: Hahaha hohoho muuuums hihihi! Jag älskar frukt! I'm like a fruity-monster! Jag vet inte om det är någon form av fruktsocker-kick jag får varje gång, men det är minst lika tillfredställande med frukt som med choklad.
Tidigare i veckan fick jag för mig att gå till hemköp under åhléns city. Jag brukar gå dit ibland bara för att deras Frukt & Grönt avdelning är så stor! Jag köpte mig iallafall 2 granatäpplen och kände mig allmänt nöjd när jag kom hem och la dem i frukthyllan. Dagen var jag inne på en liten ica butik nånstans i stan och såg att de hade 2 granatäpplen i hyllan. De kostade lika mycket som de förra jag hade köpt, men dessa var gigantiska! Jag menar verkligen stora! Kanske inte dubbelt så stora som de förra, men nästan. Så självklart så var jag tvungen att köpa dem med så här har jag nu haft 4 fina granatäpplen. Minus den som jag satte i mig nu. Fruuuuuuukt <3


Stackars slaktade pomegranate. ^^

Kommentarer

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0