Snabba Cash och havregrynsgröt

Så igår gick vi och såg snaba cash. Jag har ju inte läst böckerna så historien fick man snappa upp i den snabbspolade filmen. Jo den kändes snabbspolad trots att den var 150 minuter lång. Jag tror tyvärr inte att jag tyckte om den fast den var inte direkt dålig. Den kändes bara inte intressant. Lite roligt var det dock när den sorgliga scenen i slutet kom och 80% av publiken satt med handen för munnen med tårar i ögonen. Men det var nog den scen också som jag kommer starkast ihåg och har tyvärr inte så mycket med att säga om filmen. Den var helt enkelt okej.

Nu ska jag och Chin fixa iskaffe och sen ska jag försöka tjata på honom om att vi ska göra lite havregrynsgröt (mitt senaste supersug). Varm havregrynsgröt med mjölk och lite sirap.... ^^
Ett starkt minne från min fattiga barndom då man så ofta fick göra havregrynsgröt tillsammans med ett sånt där litet pyramid-mjölkpaket som man brukar ha till kaffe. Och så sirap förstås. Ändå har jag inte blivit trött på det. MUMS! :D


Kommentarer
Postat av: adde ♥

vad fin blogg ;o

har du fixat designen själv? :))

2010-01-31 @ 13:32:07
URL: http://rrosastrumpor.blogg.se/
Postat av: Anne ;)

fin blogg, helt klart läsvärd ! :)

2010-01-31 @ 13:36:39
URL: http://anneliscious.blogg.se/
Postat av: olivia

sv; Ja, precis! En egoboost-tröja så att säga ;) De finns på lager157 om du har svängen förbi :D

fin blogg, ovanligt och bra med gul bakgrund (:

kram

2010-01-31 @ 13:58:30
URL: http://oliviamalm.blogg.se/

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0