The Wigglytons!

Nu ska jag upp och ut! Up up and away I go. Jag ska nämnligen träffa Tasho! Min fina fina vän som jag helt ärligt inte har träffat ordentligt på över ett år! Herregud. Eller kanske var det exakt ett år sen sist? Iallafall, herregud! Lite saker i livet har väl gjort att vi har glidit ifrån varandra precis som så som det kan bli. Men det betyder inte att den speciella vänskap vi hade aldrig var riktig och tack vare den kan vi fortfarande älska varandra så som vi gör idag. WIHO! It's Wiggly & Wiggly time!

En tröttisbild på oss, och så en crazybild på oss. Brukar oftast hitta såna i omvänd ordning. :D



Historian bakom bilderna, lika underbara som alla våra minnen:
1. En sjukt trött måndag då vi båda kom tidigt till skolan men bestämde att dagen var så pass värdelös att vi kunde strosa omkring och trötta bort den tillsammans. 2. En sommarkväll i Spanien. En sen kväll medan mormor Tasho satt och åt sprang vi ut längs den långa sandstranden och tjoade. Jag hoppar upp Tashos rygg och hon springer iväg med mig, och samtidigt som vi susar fram lyckas jag ta denna totally awesomea bild!
<3

Kommentarer
Postat av: sindy

hihi :D jag betalde i början men nu så har jag frikort till den 15e februari xD

2010-01-13 @ 12:10:45
URL: http://zgl.blogg.se/
Postat av: sindy

haha nädå ^^

jasså, får man fråga vrf? :$

2010-01-13 @ 21:21:44
URL: http://zgl.blogg.se/

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0