Tila Tequila :*(

Jag känner mig sorgsen. Jag har verkligen inte haft koll på mediavärlden eller kändisarna på länge och har varit helt efter den senaste tiden. Av någon anledning fick jag spontant lust att kolla hur det låg till med Tila Tequila som jag brukade följa en gång i tiden. Youtube, hennes hemsida, Twitter - det mesta. Och det var nu jag fick veta att hennes "Wifey" (fästmö) Casey Johnson avled i början av januari. :*(

Jag gillar verkligen Tila och har gjort det ända sen jag började följa hennes personliga puplicitet istället för serien A Shot At Love. Nej - hon är inte den där svärmorsdrömmen eller the girl next door, men hon har en stark och underbar själ. Like I would know, men det är min åsikt och jag tycker att hon är underbar och härlig och en bättre förebild än de andra tjejerna i samma mediahärva. Men trots att hon är en underbar människa och står upp för sig själv så har hennes liv varit minst lika traumatiskt som någon annan stackare och hon har hela tiden "haters" efter sig vart hon än vänder.
Bland annat från Caseys familj och vänner som, inte nog med att de inte behandlade Casey till det bästa, länsade Tila och Caseys hus på Caseys hundar och ägodelar och håller Tila helt utanför allt som har med Casey att göra. Hon fick inte ens komma på begravningen! Så igen har stackars Tila fått nog med hat över sig och hon har nu bestämt sig för att ta ett kort steg tillbaka från publiciteten och satsa 100% på sin kommande bebis. Även om det är det bästa för Tila nu och att det finns hundra saker som talar för detta så känns det fortfarande som fel tillfälle för barnet. Det känns som att hon kommer att stämplas som det där ersättnings subtitutet för Casey, och hennes första år i livet kommer att vara ganska hysteriska.
Men vad vet jag, det hade kanske varit så ändå med alla "haters". Vi får bara hoppas att Tila nu får den ro hon är ute efter.


Kommentarer

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0