Vampires

När det kommer till filmerna av Twilight böckerna så spelar det ingen roll hur mycket jag kommer in i stämningen, jag kommer ändå att irritera mig på att filmerna inte blev tillräckligt bra. Kristen Stewart passar perfekt som en Bella - på bild! På duken går hon inte alls samman med den Bella som jag ser framför mig. Jag irriterar mig lika mycket som jag älskar saker i filmerna, men det var just Kristen jag ville ta upp. Man har ju sett ett antal bilder på hennes stunt-tjej och som många har kommenterat skulle passa mycket bättre, hon har till exempel det där varma hjärtformade ansiktet som Kristen saknar. Nu är det ju inte utseendet utan skådespelandet som avgör vad som passar in, men om vi tänker utseende så börjar man ju undra... Hur hade man passat in själv. Jag blev så smått nyfiken vid denna fundering och ändrade ögonfärg på min blogg-bild för att fantisera. Kanske, kanske inte.
Något som är roligt med Youtube är att där finns allt. Allt från dynga till guld och man kan hitta precis det man är ute efter. Så låt oss säga att jag gillar Twilight. Då kan vi få för oss att jag knappar in, låt oss säga... "twilight suck" på Youtube. Och ja, titta där fick vi upp en hel del roligt att titta igenom. Det är som sagt aldrig bara antingen eller, att antingen gilla eller ogilla. Jag är väl någonstans i mitten vilket gör att jag kan ta del av humorn på båda sidor. Det är så himla roligt att lyssna på när folk ratar någonting med en sådan passion så att man får intrycket av att de har blivit blåsta personligen, och just sådant folk finns det aldrig nog om när det kommer till Twilight och våra vampyrer.

Något jag har märkt är att i väldigt många av vampyrhatar-klippen så dyker även The Jonas Brothers upp vilket man kan tolka på olika sätt. En teori är att bröderna indeed är vampyrer! Vad tror vi om det, Sabina?

Kommentarer
Postat av: Schlabbo

Haha Erica som Bella Swan! Yes, she can!! :)

Go for it, säger jag. Iväg till LA och kicka hennes butt!

Vad det gäller killarna.... De får bita mig närsomhelst! ;) hahahahaha

2010-01-22 @ 13:04:30
URL: http://schlabbo.bloggspace.se/

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0