Chandré

Idag har jag varit inne till stan för att hämta upp Chin och André, eller Chandré som Schlabbo vitsigt kom på! Anledningen till att jag åkte in bara för att hämta upp dem och sedan åka hela vägen tillbaka var för att min älskade pojkvän inte hade pengar till åkremsa och därför var jag snäll och köpte en åt honom. På hemvägen köpte vi upp massvis med hamburgarbröd för här borta skulle det grillas rejält med familjen. Ett antal kilo korvar av varierande sorter, massvis med stek, hamburgare, spett och annat gott. Det var så mycket gott att pojkarna var tvgna att promenera bort maten för att inte avlida! ^^

Men nu ska vi spela monopol och de ropar på mig. Men har jag lust att blogga så kommer det först! Särskilt eftersom de ska stanna över natten och allt. Kul ska vi ha!

Jag & Chandré förra våren.

Kommentarer

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0