Eclipse Soundtrack

De senaste veckorna har jag lyssnat på soundracken till Eclipse. Muse låt "Love Is Forever" har jag redan nämnt att jag älskar, men förutom den så fick resten av albumet mig att tänka "vad tusan har fått dem att välja dessa låtar till filmen?". Men bara första gången för efter att ha lyssnat en eller två gånger så började varje låt att fastna och man lärde sig att lyssna till dem på ett annat sätt. Som sagt, lite synd att det krävdes tålamod innan man gillade albumet, men nu tycker jag att det är helt i Twilight-andan och att det passar helt rätt. Vilken av dessa sjukt bra låtar är eran favorit? Jag har inte kunnat peka ut en klar favorit, men en som jag verkligen tycker om är "Heavy In Your Arms" med Florence + the Machine.


Kommentarer

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0