La Colors!

Åh jag blir tokig! Något jag inte har tagit mig tid att visa på bloggen är att jag är en riktig nagelfantast! Inga lösnaglar, fastklistrade prydnader eller så, utan jag älskar bara att måla naglarna i fantasifulla mönser. Men för att kunna måla dit mönster utan att slabba så vill jag ju ha art polish! Ni vet nagellack med smalare penslar. Jag har letat i stockholms butiker i över ett år men har bara hittat ett märke i tre nyanser av rosa. That's it! Länge har jag haft upp ögonen för märken som finns på internationella butiker på nätet, men inte kunnat köpa dem. Nu har jag suttit här, med ett konto fyllt med lönepengar och återigen bläddrat runt på CherryCulture och tittat på mina önskade ArtDecos av LA Colors. Vill ha vill ha vill ha! Men påmindes genast om att pengar på kontot inte spelar någon roll eftersom just mitt visa-ung kort inte tillåter köp på nätet. Varför vet jag inte, och korkat är det. :(



Kommentarer

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0